Algemene voorwaarden administratiekantoor

In de algemene voorwaarden van een administratiekantoor dienen duidelijk de rechten en plichten van partijen omschreven te worden. De volgende onderwerpen zijn o.a. van belang voor de algemene voorwaarden van een administratiekantoor:

  • Dat voor de uitvoering van de overeenkomst derden ingeschakeld kunnen worden;
  • Dat het administratiekantoor de door de klant verstrekte stukken vertrouwelijk zal behandelen;
  • De looptijd en beëindiging van de overeenkomst;
  • De facturatie- en betalingsafspraken;
  • De verplichtingen van de klant, zoals het tijdig aanleveren van alle vereiste stukken en informatie;
  • Omstandigheden en/of schades waarvoor het administratiekantoor niet aansprakelijk kan worden gesteld;
  • De overdracht van de administratie aan de klant of aan een ander administratiekantoor bij beëindiging van de overeenkomst;
  • Het retentierecht van het administratiekantoor.

Verzorgt uw administratiekantoor ook de administratie voor consumenten, dan moet in de algemene voorwaarden een onderscheid worden gemaakt tussen de klant zijnde een consument en de klant zijnde een bedrijf, omdat voor consumenten strengere wettelijke regels gelden.

Algemene voorwaarden laten opstellen voor administratiekantoor

Beschikt uw administratiekantoor nog niet over algemene voorwaarden, dan kunnen wij deze voor u opstellen.

Prijs opstellen algemene voorwaarden administratiekantoor: vanaf € 349,-

Voor vragen over het opstellen van algemene voorwaarden voor uw administratiekantoor kunt u contact met ons opnemen.

FORMULIER OFFERTE ALGEMENE VOORWAARDEN OPSTELLEN

  • Kwaliteit
  • Maatwerk
  • Snelle levering
  • Garantie