Algemene voorwaarden cateringbedrijf

Voor een cateringbedrijf is het belangrijk om over goede en duidelijke algemene voorwaarden te beschikken. In de algemene voorwaarden kan o.a verwerkt worden;

  • De annuleringskosten;
  • Prijswijzigingen;
  • De verantwoordelijkheden en verplichtingen van de klant;
  • De gevolgen indien de klant zijn verplichtingen jegens het cateringbedrijf niet nakomt;
  • Schades waarvoor het cateringbedrijf niet aansprakelijk kan worden gesteld;
  • Wanneer er sprake is van overmacht.

Annuleringskosten in algemene voorwaarden voor cateringbedrijf

Als de klant de opdracht die is verleend aan een cateringbedrijf annuleert, dan kan het cateringbedrijf annuleringskosten aan de klant in rekening brengen indien het betalen van annuleringskosten in de overeenkomst en/of in de algemene voorwaarden is opgenomen. De hoogte van de annuleringskosten en op welke wijze er geannuleerd moet worden, wordt vaak in algemene voorwaarden verwerkt. De annuleringskosten kunnen een vast bedrag zijn of een percentage van de geoffreerde prijs. De hoogte van het percentage kan afhankelijk worden gesteld van het moment dat de klant de opdracht annuleert. Hoe eerder de klant de opdracht annuleert hoe lager de annuleringskosten zijn. Voor meer informatie over annuleringskosten in algemene voorwaarden zie Algemene voorwaarden en annuleringskosten.

Algemene voorwaarden voor cateringbedrijf laten opstellen

Voor uw cateringbedrijf kunnen wij de algemene voorwaarden opstellen, zie ook Algemene voorwaarden opstellen. De algemene voorwaarden worden op maat gemaakt aan de hand van de informatie die wij van u ontvangen.

Prijs opstellen algemene voorwaarden cateringbedrijf: vanaf € 349,-

Voor informatie over het laten opstellen van de algemene voorwaarden voor uw cateringbedrijf kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.

FORMULIER OFFERTE ALGEMENE VOORWAARDEN OPSTELLEN

  • Kwaliteit
  • Maatwerk
  • Snelle levering
  • Garantie