Kies voor écht maatwerk, meer dan 19 jaar ervaring en meedenkend

Offerte aanvragen

Servicecontract opstellen

Verleent u bepaalde diensten of services aan uw klanten en heeft u daarvoor een maatwerk servicecontract nodig, dan stellen wij daarvoor het servicecontract op. Servicecontracten bestaan in verschillende vormen en kunnen bijvoorbeeld betrekking hebben op een of meerdere fysieke zaken,  software of online diensten. Een servicecontract kan worden aangegaan voor een bepaalde periode of voor onbepaalde tijd.

Prijs servicecontract opstellen: vanaf € 399,-

Ja, ik heb een servicecontract nodig

Wilt u een vrijblijvende offerte ontvangen voor het laten opstellen van een maatwerk servicecontract, dan ontvangen wij graag via de e-mail of telefonisch 070-3923995 de werkzaamheden die in het kader van het servicecontract worden uitgevoerd. Nadat de informatie is ontvangen, sturen wij u zo spoedig mogelijk een offerte voor het opstellen van het servicecontract dat u nodig heeft.

>> Offerte aanvragen servicecontract opstellen via de website

Servicecontract laten opstellen

Heeft u de opdracht verleend voor het opstellen van het servicecontract, dan neemt mr. Mirjam Geuze telefonisch contact met u op om de details van het servicecontract te bespreken. Daarna wordt het servicecontract opgesteld. De informatie die van u is ontvangen, wordt in het servicecontract verwerkt. Daarnaast wordt het servicecontract aangevuld met bepalingen die voor u van belang zijn. De levertijd van het servicecontract staat in de offerte. Heeft u het servicecontract voor een bepaalde datum nodig, dan kunt u dat bij uw offerteaanvraag kenbaar maken.

Wat is een servicecontract?

Een servicecontract is een overeenkomst tussen 2 partijen waarbij de ene partij, al dan niet op verzoek van de andere partij, bepaalde services aan de andere partij verleent. Heeft het servicecontract betrekking op software of online diensten, dan wordt ook wel van een SLA (Service-Level-Agreement) gesproken. Het servicecontract is niet in de wet opgenomen. Derhalve gelden de algemene regels van het contractenrecht. Indien het servicecontract met een consument voor een bepaalde termijn wordt aangegaan, dan is de Wet van Dam van toepassing.

Wat wordt er in het servicecontract opgenomen?

De inhoud van het servicecontract is o.a. afhankelijk van de diensten die in het kader van het servicecontract worden verleend. Hieronder een beknopte opsomming van onderwerpen die in een servicecontract opgenomen kunnen worden:

  • Looptijd van het servicecontract;
  • Vergoeding die betaald dient te worden;
  • Wanneer de klant wordt gefactureerd;
  • Omschrijving van de diensten die onder het servicecontract vallen en eventueel een omschrijving van diensten/werkzaamheden/leveringen die niet onder het servicecontract vallen en apart aan de klant in rekening worden gebracht;
  • De verplichtingen en verantwoordelijkheden van de klant in het kader van het servicecontract;
  • Op welke wijze(n) uw bedrijf bereikbaar is voor uw klanten in het kader van het servicecontract;
  • Verwijzing naar de algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden van toepassing verklaren op servicecontract

De algemene rechten en plichten van partijen i.v.m. een servicecontract staan in de algemene voorwaarden. Om een beroep te kunnen doen op de algemene voorwaarden, dient in het servicecontract een verwijzing te worden opgenomen naar de algemene voorwaarden. Algemene voorwaarden worden bijvoorbeeld als bijlage bij het servicecontract gevoegd of er wordt een link opgenomen naar de algemene voorwaarden op de website. Beschikt uw bedrijf nog niet over algemene voorwaarden voor uw servicecontracten, dan stellen wij de algemene voorwaarden daarvoor op. Zie Algemene voorwaarden opstellen voor meer informatie over het laten opstellen van algemene voorwaarden.

Offerte aanvragen voor opstellen servicecontract

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

 

  • Kwaliteit
  • Maatwerk
  • Garantie
  • Ervaring